AFTER’S COOL Den Haag -
Weissenbruchstraat

Thomas Borstlap

Vestigingsmanager

Mijn naam is Thomas Borstlap, en ik ben de vestigingsmanager op de Weissenbruchstraat in Den Haag. In 2019 ben ik als huiswerkbegeleider begonnen bij AFTER’S COOL/Lyceo. In eerste instantie wilde ik ervaring opdoen in het onderwijs om wiskunde leraar te worden. Echter beviel het mij zo goed dat ik snel doorgegroeid ben tot vestigingsmanager (en assistent clustermanager). Op mijn locatie wil ik een plek creëren waar leerlingen zelfvertrouwen en plezier in school gaan ervaren. Door mijn afgeronde master psychologie doe ik dit door met aandacht gesprekken aan te gaan met leerlingen. Samen met de leerlingen en begeleiders ga ik altijd op zoek naar een passende oplossing.

Over deze locatie

Op onze vestiging in het Benoordenhout, aan de Weissenbruchstraat, kunnen leerlingen van alle scholen en alle niveaus terecht. We bevinden ons op een mooie locatie vlakbij het Malieveld en Den Haag Centraal, waar wordt gewerkt in huiselijke, lichte en gezellige ruimtes. De dichtstbijzijnde bushalte is halte Weissenbruchstraat. Onze deur staat altijd open voor kinderen die een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken en weer grip op hun schoolwerk willen krijgen.

Wij werken aan leermethodes, planning, bieden ondersteuning bij leerproblemen of kunnen deze vaststellen door middel van onze diagnostische toetsen. Tijdens het verzorgen van de begeleiding kijken we naar de leerling als geheel. Hoe we dit doen? Door niet alleen te focussen op school en de bijbehorende taken, maar ook op zelfvertrouwen, zelfontwikkeling en mentale balans van de leerling. We begeleiden onze leerlingen met aandacht en begeleiden ze graag met warmte naar de volgende stap. Dit doen we altijd op een manier die bij hen past.

Voor meer informatie over onze begeleiding kun je altijd contact met ons opnemen! Of plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in!

Onze diensten

  • Huiswerkbegeleiding >
  • Bijles >
  • Basisschool bijles >
  • Remedial teaching >

Huiswerkbegeleiding

Hoe moet ik plannen? Hoe bereid ik me voor op een toetsweek? Bij onze vestiging kunnen we jouw kind helpen! Na zijn of haar laatste uur komt jouw zoon of dochter bij ons, om in een rustige en ontspannen sfeer aan de slag te gaan. Om afleiding te voorkomen, krijgt je kind een eigen plekje en bieden we structuur. Door meteen na de les aan je huiswerk te werken, wordt het huiswerk niet tot in de late uurtjes uitgesteld. Vrije tijd is dan écht vrije tijd!

Bijles

Heeft jouw kind moeite met één specifiek vak? Heeft hij of zij wellicht een achterstand opgelopen? Dan kan hij of zij bij ons voor bijles terecht! Wij zorgen voor een begeleider die een specialist is in dat lastige vak. Deze begeleider geeft jouw kind een uur individuele aandacht en helpt bij het doorgronden van de stof. Je zoon of dochter kan vragen stellen en samen oefenen. Doordat hij of zij de stof beter gaat begrijpen, zal ook het zelfvertrouwen van jouw zoon of dochter toenemen!

Basisschool bijles

Wij merken dat kinderen op steeds jongere leeftijd behoefte hebben aan persoonlijke begeleiding. Kinderen van de basisschool, variërend van groep 3 tot en met groep 8, hebben wij de afgelopen jaren extra ondersteund op onze vestiging. De bijles wordt wekelijks gegeven op een vast tijdstip en door een vaste begeleider. In overleg met jullie als ouders wordt een lespakket op maat gemaakt. Naast de afwisselende lessen wordt er veel aandacht besteed aan het zelfvertrouwen van de leerling. Is dit ook iets voor jouw kind? Kom gerust langs om een keer kennis te maken.

Remedial teaching

Heb je het gevoel dat jouw kind niet optimaal presteert en er meer inzit? Of is er bijvoorbeeld een extra steuntje in de rug nodig om met zelfvertrouwen de midden- eind en doorstroomtoetsen te maken? Remedial teaching biedt uitkomst als leren niet vanzelf gaat. Bij RT pakken we blokkades en achterstanden aan en proberen we verdere leerachterstanden te voorkomen. Aan de hand van een handelingsplan werken we gericht aan een onderwerp. Uiteindelijk is het de bedoeling dat jouw kind om leert gaan met zijn of haar leerprobleem, weer mee kan doen met de groep en met zelfvertrouwen in de klas zit.

Vestiging op kaart