Vestiging afbeelding
  • AFTER’S COOL Rotterdam – Rudolf Steiner College
  • Oudedijk 75
  • 3062AD Rotterdam

Openingstijden

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Gesloten
  • Gesloten
  • AFTER’S COOL Rotterdam – Rudolf Steiner College

    Willem Berg

    Vestigingsmanager

    Mijn naam is Willem Berg, geboren en getogen in Rotterdam. Ik heb geschiedenis gestudeerd en help nog steeds met groot enthousiasme leerlingen met al hun geschiedenis vragen. Voor andere vragen is mijn team aan begeleiders er natuurlijk.

    Ik weet als geen ander hoe het is. Ik ben namelijk begonnen als begeleider bij After’s Cool en daarna doorgegroeid naar assistent projectcoördinator, projectcoördinator voor het Montessori Lyceum Rotterdam/Rudolf Steiner College en nu sinds kort vestigingscoördinator voor het Rudolf Steiner College Rotterdam. Hoewel leren leren centraal staat op mijn vestiging, vind ik het ook fijn om een goede band te krijgen met leerlingen en ouders. De begeleiding organiseer ik natuurlijk niet alleen, dit doe ik met mijn team van helden. Die voor alle vragen klaar staan!

    Over deze locatie

    Deze vestiging van AFTER’S COOL is gevestigd op het Rudolf Steiner College in Rotterdam en daarmee specifiek bestemd voor huiswerkbegeleiding voor leerlingen van deze school. Bij deze vestiging kunnen alle leerlingen van de school terecht: wij helpen leerlingen van alle klassen of niveaus. Daarnaast werken we ook nauw samen met onze eigen vestiging in Kralingen. Hier worden ook al onze diensten voor basisschoolleerlingen aangeboden.

    Onze studiebegeleiders geven dagelijks huiswerkbegeleiding en bijles op het Rudolf Steiner College. De huiswerkbegeleiding op het Rudolf Steiner College is toegankelijk voor leerlingen uit alle klassen, en gaat direct na schooltijd van start in de vertrouwde omgeving van het eigen schoolgebouw. Uiteraard zijn onze medewerkers goed bekend met het gymnasiale onderwijs dat op het Rudolf Steiner College wordt gegeven en de cultuur op school. Wij staan in nauw contact met de afdelingsleiders, mentoren en docenten. Dit zorgt ervoor dat wij goed weten wat er speelt bij leerlingen en hier ook op kunnen inspelen.

    De begeleiding wordt voor iedere leerling op maat gemaakt ons doel is dat zij leren zelfstandig om te gaan met al hun schoolwerk door middel van actieve leermethodes, veel aandacht en een goede planning. Hierbij kijken we naar de leerling als geheel. Hoe we dit doen? Door niet alleen te focussen op school en de bijbehorende taken, maar ook op zelfvertrouwen, zelfontwikkeling en mentale balans van de leerling. We begeleiden onze leerlingen met aandacht en begeleiden ze graag met warmte naar de volgende stap. Dit doen we altijd op een manier die bij hen past.

    Voor meer informatie over onze samenwerking met het Rudolf Steiner College of inschrijving kunt u contact met ons opnemen.

    Onze diensten

    • Huiswerkbegeleiding >
    • Bijles >

    Huiswerkbegeleiding

    Bij huiswerkbegeleiding wordt er gezorgd voor een dagelijkse structuur en een rustige leeromgeving. Door met een vast team van begeleiders te werken, kunnen zij en jouw kind elkaar snel leren kennen en krijgt jouw zoon of dochter de persoonlijke aandacht die hij of zij verdient. De begeleiders overhoren het leerwerk, controleren het maakwerk en kunnen je kind ook uitleg geven als hij of zij een vakinhoudelijke vraag heeft. Daarnaast leren we je kind plannen en leren, zodat hij of zij makkelijker en beter toetsen kan voorbereiden. Als ouder kun jij de ontwikkelingen volgen in ons leerlingvolgsysteem.

    Bijles

    Heeft jouw kind behoefte aan individuele begeleiding voor een bepaald vak? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Onze ervaren begeleiders bieden de persoonlijke ondersteuning die jouw kind nodig heeft in alle vakken en op alle niveaus. Na een intakegesprek maken we een plan om doelgericht zijn of haar vak bij te spijkeren. De bijlessen vinden plaats in een aparte ruimte en na iedere bijles rapporteren we in ons leerlingvolgsysteem. Al vele leerlingen hebben dankzij onze bijlessen meer zelfvertrouwen gekregen en hun cijfers aanzienlijk verbeterd.

    Vestiging op kaart